Doctor safaei contact

بوتاکس ابرو (لیفت ابرو)

لیفت ابرو با بوتاکس | تزریق بوتاکس ابرو

تزریق بوتاکس ابرو | لیفت ابرو با بوتاکس

در فرآیند تزریق بوتاکس ابرو، تزریق بدون جراحی اعمال می شود. لیفت ابرو روشی کاربردی و فوق العاده موفق برای ابروهای کم پشت است. این عمل با تزریق مقدار کافی سم به ناحیه ابرو انجام می شود. افزایش فعالیت عضلانی به ظاهر شدن اولین نشانه‌های پیری و ایجاد چین و چروک های صورت کمک می کند. علل وقوع چین چروک‌ها و ماهیت آنها متفاوت است و چندان به سن و سال بستگی ندارد. چین و چروک بین ابروها دردسرهای زیادی را برای خانم ها به همراه دارد. تزریق بوتاکس ابرو (Eyebrow botox injection) روشی موثر برای حل این مشکل است. در این مقاله هر آنچه که باید در مورد تزریق بوتاکس ابرو بدانید را عنوان می‌کنیم. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

کاربرد تزریق بوتاکس ابرو

لیفت ابرو | تزریق بوتاکس ابرو

کاربردهای بوتاکس ابرو

بلند کردن نوک ابروها و اصلاح قوس با تزریق بوتاکس یک روش نسبتا موثر و ساده است. لیفت ابرو با تزریق بوتاکس نیازی به آمادگی طولانی مدت و دوره توانبخشی دشوار ندارد. با تزریق سم بوتولینوم به ابروها می‌توانید از افتادگی ابروها و ظاهر شدن چین و چروک جلوگیری کنید. در ادامه نکات بیشتری از کاربردهای تزریق بوتاکس ابروها خواهیم گفت:

لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

آیا تزریق بوتاکس ابرو می‌تواند ابروها را لیفت کند؟ بله. بوتاکس حاوی سم بوتولینوم غیرفعال است. در اصل این سم بر روی رشته های عصبی که تکانه ها را برای حرکت به ماهیچه ها منتقل می کنند، تاثیر می‌گذارد. به محض اینکه سم شروع به عمل می‌کند، ماهیچه ها سیگنال حرکت یا انقباض را دریافت نمی کنند. آنها شل می شوند و پوستی که آنها را می پوشاند و قبلا دارای چین و چروک بوده است، به تدریج صاف می شود. بوتاکس ابرو، به رفع مشکل افتادگی پلک کمک می کند. پزشکان می‎‌توانند این دارو را به نواحی زیر تزریق کنند:

  • نقطه بالای کره چشم: که با این کار نوک ابروها بالا می رود و قوس های این ناحیه صاف تر می شوند.
  • افتادگی نامتقارن پلک یا استخوان ابرو
  • چین و چروک های برجسته روی پل بینی

رفع چین و چروک و خط ابرو

بوتاکس ابرو | رفع چین و چروک و خط ابرو

رفع چین و چروک ابرو با تزریق بوتاکس

استفاده از بوتاکس، از چین و چروک های ناشی از حرکات صورت جلوگیری کرده و از بروز مجدد آن ها جلوگیری می کند. بوتاکس محصول مورد تایید FDA است که خطوط و چین و چروک های ریز اطراف چشم، بین ابروها و پیشانی را به طور موقت از بین می‌برد و اثرات آن نیز به طور متوسط سه یا چهار ماه باقی می ماند. اثرات تزریق به احتمال زیاد در چند روز اول و گاهی تا یک هفته قابل توجه نخواهد بود. اما پس از گذشت این مدت، می‌توانید تغییرات را مشاهده کنید. سموم تزریقی مانند بوتاکس با توقف موقت انقباض عضلاتی که مسئول ایجاد خطوط هستند، از ایجاد چین و چروک های جدید جلوگیری می‌کند.

رفع نا متقارن بودن ابروها

آیا ابروهای نامتقارن دارید و به دلیل این موضوع، اعتماد به نفس خود را از دست داده‌ اید؟ آیا به دنبال روشی موثر و سریع برای رفع نامتقارن بودن ابروهای خود هستید؟ سریع ترین و کاربردی ترین راه حل برای رفع نامتقارن بودن ابروها، تزریق بوتاکس است. با تزریق دوز کمی از بوتاکس می توان ابروی افتاده را به سمت بالا بلند کرد. این یک درمان موثر است. به این ترتیب، می توانید ظاهری متقارن بین ابروهای خود ایجاد کنید و دیگر از شکل ابروهای خود احساس نارضایتی نکنید. با این حال، باید در نظر داشته باشید که تزریق بوتاکس یک درمان دائمی نیست. اثر بوتاکس به طور متوسط 5-6 ماه باقی می‌ماند. به عبارت دیگر، برای تداوم اثر باید آن را به طور منظم ترمیم کنید.

لیفت ابرو با بوتاکس | ماندگاری تزریق بوتاکس

دوام و ماندگاری تزریق بوتاکس ابرو

ماندگاری بوتاکس ابرو

بوتاکس ماندگاری دائمی ندارد و به طور میانگین، اثر دارو بر روی رشته های عصبی 3-4 ماه طول می کشد و بستگی به واکنش بدن فرد نیز دارد. به تدریج، پس از مدتی عمل سم ضعیف می شود، از بین می رود و به طور کامل از بافت ها خارج می شود. در این حال، عضله به وضعیت قبل از تزریق باز می‌گردد. هنگامی که دارو هنوز موثر است، بیمار نمی تواند به درستی اخم کند. بنابراین، آن دسته از حالات صورت که قبلاً باعث ایجاد چین و چروک می شد، به مرور زمان ناپدید می شوند. ماندگاری بوتاکس ابرو به عواملی همچون برند بوتاکس تزریق شده، کلینیک، تعداد دفعات درمان و متابولیسم فرد بستگی دارد. افرادی که ورزشکار هستند و متابولیسم بدن آن ها بیشتر است، اثر بوتاکس ابرو زودتر از بین می‌رود.

لیفت ابرو با تزریق بوتاکس بهتر است یا تزریق ژل

تزریق بوتاکس و ژل، هر دو درمان‌هایی برای دستکاری و بهبود شکل ظاهری اعضا صورت هستند. پزشکان داروها را با استفاده از نازک ترین سوزن تزریق می کنند. تفاوت این دو در ترکیب و روش عمل است. پرکننده های پوستی (ژل) بر روند انقباض عضلانی تأثیر نمی گذارند بلکه آنها فقط شکافی که روی پوست ایجاد شده است را دوباره پر می کنند. تزریق ژل را برای از بین بردن چین و چروک های سطحی و عمیقی که به دلیل حجم ناکافی بافت ایجاد شده اند توصیه می کنیم. بسیاری از بیماران از ما می پرسند: چه روش تزریقی بهتر است؟ بوتاکس یا ژل؟ در پاسخ می‌گوییم که همه چیز بستگی به فرد مراجعه کننده دارد. برخی افراد تزریق ژل را ترجیح می‌دهند و برخی دیگر تمایل دارند عضله‌های ناحیه مورد نظر را با سم بوتولینوم فلج کنند و هر چند وقت یکبار آن را مجددا ترمیم کنند.

دکتر صفایی | هزینه تزریق بوتاکس ابرو

قیمت تزریق بوتاکس ابرو | هزینه بوتاکس پیشانی و ابرو

هزینه تزریق بوتاکس ابرو

تزریق بوتاکس ابرو یک عمل زیبایی است و در نتیجه هزینه ای برای بیمار خواهد داشت. قیمت‌ بوتاکس ابرو بستگی به عوامل گوناگونی دارند که ما در ادامه آن‌ها را می‌آوریم. توصیه می‌کنیم در خصوص این عمل، بیشتر بر روی کیفیت و تبحر پزشک خود حساسیت نشان دهید تا قیمت ها.

عوامل موثر بر هزینه بوتاکس ابرو

لیفت ابرو با تزریق بوتاکس ابرو به خودی خود قیمتی ندارد، زیرا معمولاً در یک جلسه به چندین ناحیه صورت بوتاکس تزریق می شود. قیمت را برای هر دوز محاسبه می کنیم نه برای هر ناحیه یا هر جلسه. به طور کلی  یک دوز  برای زدن بوتاکس زیر ابرو و بین ابروها کافی است. قیمت‌هایی که هر کلینیک تعیین می‌کند، بسته به امکانات و پزشکان آن مرکز متفاوت است. قبل از تصمیم گیری مطمئن شوید که یک جراح ماهر تزریق شما را انجام می‌دهد و این کار ریسک کمی دارد. بنابراین عواملی مانند تعداد دوزهای تزریق شده، کلینیک، پزشک و ناحیه مورد نظر بر هزینه بوتاکس موثر هستند.

هزینه بوتاکس ابرو در سال 1402

قیمت‌های بوتاکس ابرو متاثر از فاکتورهای گوناگون است که در بخش قبلی توضیح دادیم. برای اطلاع از قیمت‌ها می‌توانید با پزشک متخصص زیبایی خود مشورت کنید. در طول این جلسه مشاوره شرایط و انتظارات خود را شرح دهید. پزشک شما با توجه به صحبت‌ها برآوردی از هزینه ها خواهد داشت و قیمت‌ها را تعیین می‌کند.

عوامل موثر بر هزینه بوتاکس ابرو | بوتاکس بین ابرو

بوتاکس ابرو قبل و بعد |  تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو

بهترین دکتر برای بوتاکس ابرو

بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس ابرو، کسی است

  • که در کار خود حرفه‌ایی باشد
  • بتواند ریسک انجام این عمل را پایین بیاورد
  • تحصیلات مرتبط و موفقیت آمیز در این زمینه داشته باشد
  • سالها سابقه کاری فراوان داشته باشد
  • متعهد و مسئولیت پذیر باشد
  • مهارت بالا در حرفه خود داشته باشد

دکتر صفایی با سالها سابقه کار مفید و متعهدانه در این زمینه یکی از بهترین متخصصان زیبایی است. در زمینه بوتاکس ابرو می‌توانید با ایشان صحبت کنید و جواب سوالات خود را دریافت کنید.

ماندگاری بوتاکس | بهترین دکتر بوتاکس ابرو

 عوارض بوتاکس در تزریقات ابرو و پیشانی

چه مدت طول می کشد تا نتایج تزریق بوتاکس ابرو ظاهر شوند؟

یادآوری این نکته بسیار مهم است که نتایج هر عمل جراحی بستگی زیادی به بدن هر فرد دارد، بنابراین این دوره نسبی است. می توان گفت که نتایج بین دو تا سه روز ظاهر می شود و حداکثر اثر را بنا به نظر بیمار تا دو هفته می توان به دست آورد.  اثرات درمان بوتاکس برای لیفت ابرو تقریباً شش ماه باقی می ماند، اما از آنجایی که استفاده بیشتر انجام می شود، فواید آن بیشتراست.

عوارض بوتاکس ابرو

تزریق بوتاکس اگر به درستی انجام شود، عوارض چندانی ندارد. ممکن است بعد از 48 ساعت ورم، قرمزی و کبودی خفیفی دیده شود. پس از تزریق بوتاکس در ابروها، ممکن است احساس خشکی و سوزش در منطقه تزریق رخ دهد. این عارضه نیز به طور معمول به صورت موقت است و تا چند هفته به طول می‌انجامد.

عوارض بوتاکس ابرو | دکتر صفایی

موارد منع مصرف بوتاکس ابرو

موارد منع اصلی برای بهبود ابروها عبارتند از:

  • حتماً با اجزای موجود در ترکیب دارو آشنا شوید. این به این دلیل است که شما ممکن است در استفاده از برخی مواد منع مصرف داشته باشید. همچنین در صورت امکان واکنش آلرژیک، باید از این روش خودداری کنید.
  • از قبل به یک چشم پزشکی مراجعه کنید و تاییدیه چشم پزشک را بگیرید.
  • دستکاری فقط روی چشم های کاملا سالم انجام می شود. برگزاری جلسه بر روی پوست ملتهب یا غشاهای مخاطی بیمار بی خطر نیست.
  • در چند هفته اول نمی توانید این روش را تکرار کنید.
به اشتراک بگذارید :